Äventyr som man knappt vågar drömma om!

Tilll en början måste jag berätta om veckan när min kära syster och älskade farmor kom till storstan och hälsade på! Det var länge sen jag var så pigg då jag steg upp klockan 7 för ett kort träningspass innan det var dags att bege sig till skolan. Efter spanskan som jag har sista perioden slängde jag in böckerna i skåpet och sprang ut genom dörrarna som om det brann i byggnaden. Men självklart vafr jag bara ivrig att få träffa dem bästa! Kris väntade påmig när jag kom ut och vi körde snabbt iväg innan skolbussarna hann före.. Då kan det ta en väldans lång tid att ta sig ut från parkeringen. Väl på tågstationen fick vi dock vänta några minuter innan tåget rullade in och av hoppade Friad och farmor! Kramar och pussar och tårar och gud vet vad men känslan i magen var obeskrivlig!

Dagarna tillsammans spenderades på shopping vilket aldrig klagas på;) Men yes vilka minnen vi har från NYC!












Jag älskar er - Jag var så lycklig när jag satt på tåget hem då jag tänkte på att om endast tre månader får jag vara hos er igen! Love you.

- Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0