Florida och Eleuthera, Bahamas

Dagen efter jag såg Frida och farmor för sista gången på tre månader var det uppstigning redan klockan 6. Och efter en hel galen kväll hemma hos Cooney var Brooke och jag så där lagom trötta. Men inte stoppade det oss då en flygtur till Florida stod på schemat. Väl framme i Florida träffade vi familj och vänner och firade även påsken där nere. En väldans buffee bjöds det på och jag tror aldrig att jag har ätit så mycket god mat! Det fanns allt mellan himmel och jord! Efter restaurangbesöket gick somliga och la sig och andra till stranden. Självklart pressade jag och Brooke i solen några timmar för att sedan bege oss ut i den lilla staden, Boca downtown för att strosa runt lite. Måndagen bjöd på en tur till Miami! Vilken stad säger jag bara. Sol, strand, bad, shopping i ett! Halleluja! Himmelriket där ja.

Och till slut det bästa på hela resan. BAHAMAS...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0