Slapp dag här hemma..

Snowday vilket betyder att skolan är stängd!
Jag bestämde mig för att städa lite och sedan blev det stuvade makaroner och köttbullar från IKEA framför tvn. Champions league, Inter- Chelsea =) Igårkväll fick jag även se min älskling en liten stund. Han spelade bara några minuter men visst såg man att Liverpool saknar sin stjärna! =)

Har idag även tagit mig tid till att fylla i massa papper för college processen! Förhoppningsvis så har dagens jobb lönat sig lite i varje fall. Men nu är det dags för träning. Kläderna på och sen bär det av till jersey för ett fotbollspass!

Jessica

Kommentarer
Postat av: olivia

du suger på att blogga ;( buhu! en annan sak e att jag ska på info om aupair imorn!!! usa kanske får en påhälsning av olivia också! ;D



SAKNAR DIG! <3

2010-04-09 @ 23:26:07
URL: http://ssouthern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0