Söndagen den 31 februari

Den sista februari var en lugn men nödvändig dag. Hade fotbollsträning i förmiddags och kom hem och hann ringa mina föräldrar innan dom gick och la sig. Fick även växla några ord med min syster. Sedan var det bara att börja laga mat då mina värdföräldrar Kris och Joe var på konsert och åt middag på nån restaurang med gamla vänner. Så det fick blir spagetti och köttfärssås=) mumsigt! Men som vanligt fick jag kommentaren, "Youre so weird, i cant believe have ketchup on pasta".. whatever säger jag. Det tillhör ju! Men det tycker minsann inte amerikanarna..;)

Imorn är det skola som vanligt igen. Känns som att det var ett tag sen jag var i skolan eftersom att förra veckan endast bestod av prov. Så imorn börajar mina nya klasser. Shemat har inte ändrat sig så där väldans mycket men kommer in 4 perioden (9.45) och har då amerikansk historia, sen är det engelska, gympa och lunch varannan dag, sedan har jag hälsa, sen har jag gourmet food och sist spanska till 2.15pm.. inte jätte jobbigt schema=) haha men allting är ju faktiskt extra eftersom att inga klasser har någon betydelse för mina betyg i sverige..

Nu är det läggdags. Trööttter



Jessica -
Längar tillbaka till Australien


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lever ett glidaliv...Jag är bara lite avundsjuk! Kram pappa

2010-02-01 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0