Super Bowl 2010!

Igår ar det den stora dagen!! Super Bowl 2010! Saints - Colts. redan klockan 4 hämtade meg upp mig och vi begav oss till lindsays hus där en massa tjejer var samlade! vi hade alla med oss en massa mat och bakelser och jag tror aldrig att jag har ätit så mycket förut!! haha menmen. Super bowl här i usa är jätte stort och alla jag känner här var på olika fester, semestrar och allt vad det heter. Allt för den stora finalen! Eftersom att detta var min första super bowl match så var jag extra spänd! =) Kända artister, skådeselare med mera deltog i festligheterna. Och det football fan som jag är valde jag att heja på the saints eftersom att deras vita och guldiga kläder drog min uppmärksamhet till sig. Det började inte jätte bra för mitt lag och jag funderade på om jag gjorde ett stort misstag genom att endast ha tittat på kläderna.. Men icke sa nice, the saints vann med 31-17!! Jag var inte hemma förän 11 tiden.. En super rolig kväll och tack för det!

Tillbaka the bachelor..

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0