Bye Bye landet har nere..

Nu ar det endast nagra ynka timmar kvar tills planet som tar oss hem till New York lyfter. Imorgon klockn 5am lamnar vi detta underbara paradis for att atervanda till det kalla igen. Men visst kanns det lite skont att komma hem igen men jag hade garna velat stanna nagra dagar eller veckor till. Nu ska jag nog ta och ga och lagga mig.. Hade egentligen tankt att jag skulle stanna uppe ganska lange for att kunna sova pa planet och komma in i NY tid igen. Vi far val se hur det gar. Just nu ar jag sa trott att jag skulle kunna somna har framfor datorn.

Ikvall, efter en gigantisk middag med lam, kanguru, couscous sallad och wokade gronsaker var det dags for en gammal favorit.. The Hot Chick. Kommer ihag alla ganger jag var hemma hos Denise och vi satte sa vara favorit filmer...hot chick, snygg sexig singel och how to loose a guy in ten days. Haha, fina minnen. :)

Nu ska jag ta och kontrollera att jag har fatt med allt i packningen och inte glommer nagot kvar. Kan nog vara ett litet problem att fa hem det igen.

God Natt

Jessica

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh! Det var tider det! Såg den filmen för inte alls länge sen också. Tänkte på dig med. Jessiccaaaa! ;)



Hoppas du har det toppen där borta!



Kram

2010-01-08 @ 23:33:59
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0