Midterms tomorrow

My god vad en förkyldning kan påverka ens humör! Hela helgen har jag känt mig hängig, med halsont, huvudvärk, snuva och alllt vad det heter. Känner mig lite bättre nu och ska hälla i mig ännu mer vatten innan jag somnar..

Imorgon är det uppstgning klockan 6am för jag har nämligen ett stort prov imorgon i engelska. hela veckan består av endast test och eftersom att jag har tre helårs klasser så har jag tre prov jag måste gå in för. 7.30-9.30, tisdag, onsdag och torsdag. Engelska, historia och spanska.. Det är prov på allt vi har gjort hittills i kursen. Puuuuh säger jag bara. Får väl se hur det går. Är inte direkt jätte sugen på att gå upp imorgon men det som lockar mig är att jag ska till Long Island igen direkt efter provet för att träffa tränaren för Hofstra university! yeyeyey! =)

Har pratat en hel del med tränaren och han ville att jag skulle komma dit så att han fick träffa mig personligen och sedan visa mig runt på campus och tala om framtiden. jag hoppas verkligen att det går bra. Nervös men jätte spänd är vad jag kan beskriva mina känslor som just nu. men det förstås, EFTER PROVET...

Åter till engelska böckerna och den amerikanska historiens författare som har påverkat landet och dess litteratur. Awesome!

Jessica -


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på provet! Vi håller tummarna allihopa!

Hoppas det går bra med mötet med tränaren på Hofstra. Ha det så bra. Hälsa alla.

Älskar dig Mamma pappa Frida o Addox

2010-01-26 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0