Seven days left...

Nu sitter jag här i goshen och funderar på vad som kommer att hända om en vecka. Mamma var här och hjälpte mig packa, så nu står väskorna redo för att tas till lakehouset fär jag ska spendera den sista veckan. Om exakt en vecka bär flyget hem till Sverige av. Ska bli helt underbart att få träffa familjen, släkten och vännerna igen! Dock vet jag att livet här i New York har varit helt underbart vilket jag kommer att sakna varje sekund.

Mammsen och pappsen kom i förra veckan och vi spenderade några dagar i Atlantic city vilket var obeskrivligt amazing! många roliga bilder där ifrån! haha

Nu är det dags att ta och städa lite innan ett kort tränings pass för att sedan draut med kompisarna! man får ta vara på varje sekund nu!

Vi ses snart!!

- jessica

Kommentarer
Postat av: Mamma

Räknar dagarna tills du kommer hem!

6 kvar! Älskar dig

2010-06-30 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0